Det här med att tvätta

Sen jag flyttade till en ny cool lägenhet som ligger högst upp och därmed har både superbra utsikt och äter supervarm dygnet runt har det här med att tvätta kläder ändrats lite. Förut hängde vi ju i tvättomater och gjorde fel osv. Men nu! Nu har jag en alldeles egen tvättmaskin i badrummet och kan alltså tvätta kläder lite närsomhelst.
 
För att slippa tvätta halvtomma maskiner har jag gjort en deal med Anna. Vi tvättar ihop om hon bidrar med en liten slant till tvättmedelet. Känns som en vettig överenskommelse. 
 
Vad är ett blogginlägg utan en bild? Nä juste, precis ingenting. Därför kommer här en bild på min fina tvättmaskin som för tillfället tvättar svarta kläder.
 
Tvättmaskin #nofilter hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback