Att göra när man blir sjuk i Frankrike

När man blir sjuk på ett helt nytt ställe kan man inte göra samma saker som när man blir sjuk hemma, dvs sträcktitta på Sagan om ringen-trilogin och sen plöja igenom 10 andra filmer i rad. Här får man istället ha lite fantasi för att inte dö av uttråkning. Här följer en lista över vad jag gjort i ett tappert försök att sysselsätta mig.
 
  • Se på någon av de 10 filmer som finns på datorn
  • Sova
  • Undvika att ramla ner för trappan till sovloftet
  • Dricka te ur pyttesmå koppar som måste fyllas på varannan minut
  • Spela Candy crush saga på mobilen
  • Designa om bloggen
  • Fundera på varför jag bara hade 4 besökare igår
  • 4???? 
  • Vad gör alla andra som är viktigare än att läsa min blogg?
  • Se på någon annan film
  • Eller varför inte samma
Det visade sig helt enkelt finnas en massa saker att göra när man blir sjuk någon annanstans än hemma i Sverige. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback