Dumheter

Ibland slår min egen smarthet tillbaka på mig själv. Som idag, då jag varit på jakt efter min pulsklocka inför träningspasset imorgon. När jag kom hit till våra 28 kvadrat tänkte jag nämligen att jag var tvungen att lägga mina saker på smarta platser då förvaringsutrymmet här är relativt begränsat. Exempelvis delar vi på en byrå och 13 galgar samt har ett pyttelitet badrumsskåp. 
 
Trots att jag vänt upp och ner på hela lägenheten, vilket tog ungefär 3 minuter, hittade jag ingen klocka. Försökte då spåra mina steg och genomskåda mitt smarta gömställe. Utan framgång. Tills jag helt oväntat hittar klockan, begravd i min ena sko, när jag för fjärde gången vände upp och ner på nedervåningen. Fascinerande hur saker kan försvinna när det knappt finns några till att börja med!
 
Garderoben. Notera takhöjden på ca 1 m
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback