Torsdag = Partydag?

Här i Aix har det visat sig att torsdagar är en av de största partydagarna, där alla nattklubbar har öppet och hela stan är ute om natten. Igår somnade jag efter skolan, men när jag vaknat till gick jag och Emma iväg till Annas lägenhet för lite vin innan festen. Där var Emma och Nikilina och hade picknick på golvet och snart ramlade det in mer folk trots att lägenheten egentligen var lite för lyhörd för det. Efter några timmar av trevligt häng med folk från alla olika grupper i skolan skulle alla till IPN där Axel skulle DJ:a och Lovisa agera mingelfotograf, spännande! Men min hals sa emot så jag, Emma och Ellen gick istället hem i natten. 
 
Aix by night
 
 Jag och min roommate Emma
 
Idag har jag legat däckat framför en film, sovit lite och handlat lite mat. Trot att jag har feber, trist! Men som tur är har vi ledigt idag - precis som de flesta andra fredagar. Ska kurera mig och förhoppningsvis så pass frisk att jag kan göra nåt roligt imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback