Finbesök!a

Igår efter ett förmiddagsstudiebesök på Camp des Milles mötte jag någon som jag inte sätt på väldigt länge på gatan, nämligen min tågluffskompanjon och vapendragare Freja! Vi trotsade den dumma solen som bestämt sig för att försvinna och åt crêpes och drack kaffe på mitt favoritcafé som faktiskt ligger bara en sisådär 50 meter från min nya lägenhet. Freja gav mig en liten present också förresten! Ett kilo lösgodis. Sweeet.
 

 
Efter ett besök på Atelier des chefs där jag lagade mat som jag inte kunde äta spatserade vi iväg till Coco Bohème där vi drack te ur kannor och kom på att första kannan är gratis för utlänningar, inte illa inte. 
 
 
Nu blir det skola och sen nya äventyr, hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback