Hemliga planer

Idag är ingen vanlig dag, för idag är Annas födelsedag! Så efter frukost gick jag iväg och handlade en liten bakelse och sen använde jag mina extranycklar för att smyga in i Annas lilla lägenhet samtidigt som Emma och Niki förberedde en överraskning. Eftersom hon sov tog jag chansen att väcka henne genom att sätta på en Jag må hon leva-låt i högtalarna. Minen när hon vaknade och inte fattade vad som hände var oslagbar! Roligt att överraska.
 
Efter lite kaffe och bakelse drog jag med henne till Emma och Niki som hade förberett en FANTASTISK födelsedagsbrunch! Väldigt duktiga tjejer. Lite kaffe i solen på det och firandet blev perfekt. Dags för oss nu att börja spåna inför Emmas födelsedag om några veckor...
 
Brunch från himlen. Så duktiga ni är!!!!!


Födelsedagsbarnet


Espresso i solen


Rätt blåsigt och kallt men ändå fint. Här Anna och Nixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback