IKEA

Igår åt jag lyxmiddag med Anna och Nikilina på en superfin restaurang här i Aix och somnade i Annas mysiga säng, så efter en kanonfrukost spatserade vi iväg mot bussen i regnet. Det tar 20 minuter att gå men här i Aix känns 20 minuters promenad inte som speciellt mycket till skillnad från hemma i Sverige. Konstigt.
 
Vi hamnade i alla fall på IKEA där vi åt lunch innan vi gick på jakt efter sportkläder i några andra butiker. Efter lyckad spaning hamnade vi på möbelvaruhuset igen där jag köpte massor med fint till nya lyan. Kommer bli amazing. 
 
Anna med berg av fina saker

Kommentarer
helena säger:

Vart bor du nu? visa :))

Svar: Jag har påbörjat flytt men tänkte spara bilderna tills jag börjat inreda lite mer :D Kanske kommer en smygtitt snart....
Hedvig

2013-03-25 | 07:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback