Lyon

Efter fem dagars klassresa till Lyon har jag nu landat hemma i min lilla studio igen. På resan hände massor med spännande saker och vi fick uppleva en storstad för första gången på evigheter. Spännande det. Så vad var bra och vad var dåligt med resan då undrar ni ju! Klart jag ska göra en lista. Vissa saker har säkert glömts men så kan det gå!
 
+ 
  • En storstad är alltid en storstad
  • Lotten visade oss runt
  • Man kunde hyra cyklar
  • Det fanns ett överdrivet antal restauranger att äta på
  • Uteserveringar
  • Vi bodde högst upp på ett berg
  • Vi var väldigt kulturella
  • Många studiebesök
  • Bästa rummet med sovloft
  • Spännande nattklubbar som liknade piratskepp
 
-
  • Det regnade
  • Jag fick skavsår på hälarna
  • Det fanns ett överdrivet antal restauranger att välja på
  • Vi bodde högst uppe på ett berg
  • Vi var väldigt kulturella
  • Många studiebesök
Musée Urbain de Tony Garnier med Niki och Ellen


Anna och Niki gör Lyon by bike


Emma och Leandro blev kära


Niki hittade sin djupa sida på silkesfabriken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback