SOMMARLOV

Nu har mitt sommarlov officiellt påbörjats. Vi firade det i skolan med att få varsitt fint diplom och sen äta lite chips samt krama av lärarna. Som en vanlig skolavslutning alltså. När klockan slog försvann jag och Anna iväg på finlunch med hennes mor. Vi åt supermumsiga sallader på en uteservering i solen. Aaah sommar! 
 
Eftersom min kamera tog semester i väskan får ni istället en bild på efterrätten jag åt för ett par dagar sen när jag var ute på middag med samma gulliga par. Citronsorbet i en urgröpt citron. Fancy och såklart väldigt gott!
 

Kommentarer
helenaa säger:

hej hörru! hur länge ska du stanna? vad ska du göra? :)

Svar: Nytt inlägg på G ;)
Hedvig

2013-05-08 | 11:42:02
Bloggadress: http://hamm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback