There and back again

Dålig uppdatering. Varför? Jag har ju varit på semester i Sverige! Och i Sverige finns inte tid för bloggar. Efter en mysig middag med mamma och lillebror igår kväll gick jag och Anna upp 03.30 och påbörjade resan till Frankrike. 11.00 var vi framme i Aix och stannade på blomstermarknaden för att köpa en lavandel till lägenheten. Fint. Sen åt vi frukost på en uteservering i 14-gradig kyla innan vi gick hem och somnad. Så kan det gå.
 
Här kommer ett par bilder från min lilla semester hemma!
 
Jag firade guldlaget i kungsträdgården


Jag köpte en ny skinnjacka


Hängde lite mer i kungsan och åt glass

Åt dögoda hamburgare med Freja och Nicole på Flippin' burgers
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback